10.10.11

Συναγερμός για Μενεγάκη και Νικολέττα Ράλλη



Συναγερμός σήμανε σε ALPHA και STAR βλέποντας την πτωτική πορεία της Ελένης Μενεγάκη και της Νικολέττας Ράλλη. Το ραβασάκι της Nielsen με τις επιδόσεις των δύο μεσημεριανών εκπομπών προκάλεσε έντονο προβληματισμό στα στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών τους.

Γι' αυτό και ετοιμάζουν δραστικές λύσεις προκειμένου «Ελένη» και «Made in STAR» να κερδίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, που φαίνεται πως είναι στραμμένο σε σειρές που προβάλλονται σε επανάληψη.

Αν και βρισκόμαστε στην έναρξη της σεζόν και οι εκπομπές βρίσκονται λίγες ημέρες στην τηλεοπτική αρένα, εντούτοις η καλή μέρα (και οι καλές και υψηλές τηλεθεάσεις, βεβαίως, βεβαίως) από την αρχή φαίνονται. Μπορεί οι πρεμιέρες να σκόρπισαν χαμόγελα, αλλά πολύ γρήγορα αυτά τα χαμόγελα πάγωσαν, αφού στις αμέσως επόμενες ημέρες οι τηλεθεάσεις των δύο καινούργιων μεσημεριανών εκπομπών δεν ήταν αυτές που περίμεναν στα κανάλια τους.

Κατ' αρχάς, η «Ελένη» με την Ελένη Μενεγάκη, αν και ξεκίνησε δυναμικά, τις επόμενες ημέρες σημείωσε πτωτική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τις πρώτες τρεις ημέρες (Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη) της μετάδοσής της, η εκπομπή του ALPHA έκανε αντίστοιχα 24,3%, 21,4% και 18,1% στο γενικό σύνολο και 28,8%, 30,1% και 22,8% στο δυναμικό κοινό.

Την ίδια πτωτική πορεία διέγραψε τις τρεις πρώτες ημέρες της εβδομάδας και το «Made in STAR» με τη Νικολέττα Ράλλη, σημειώνοντας αντίστοιχα 8,9%, 10,6% και 8,5% στο γενικό σύνολο και 10,5%, 11,1% και 8% στο δυναμικό κοινό.

Η ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Κι ίσως στα στρατόπεδα του ALPHA και του STAR να μην ανησυχούσαν τόσο αν η επανάληψη της σειράς «Κωνσταντίνου και Ελένης» που προβάλλει για πολλοστή φορά ο ΑΝΤ1 δεν σημείωνε υψηλές τηλεθεάσεις. Η σειρά με τον Χάρη Ρώμα και την Ελένηη Ράντου σημείωσε 21,1%, 20,9% και 20,2% στο γενικό σύνολο και 24,6%, 27,7% και 27,9% στο δυναμικό κοινό μέσο όρο αλλά τις ώρες προβολής της κατάφερνε να ξεπερνά τους αντιπάλους της.

Τα νούμερα τηλεθέασης ήταν ικανά να σημάνουν συναγερμό στα δύο κανάλια, αφού είδαν τις live εκπομπές τους να χάνουν στη μάχη της τηλεθέασης από μία σειρά που προβάλλεται σερί σε επανάληψη. Στον ALPHA, που φέτος μετακόμισαν την Ελένη Μενεγάκη στη μεσημεριανή ζώνη αποφασίζοντας να διεκδικήσουν μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής πίτας και ελπίζοντας σε ανοδική πορεία, αρχίζουν να ανησυχούν και να ζητούν διορθωτικές κινήσεις.

Εντονος προβληματισμός υπάρχει και στο STAR, που βλέπουν την καινούργια εκπομπή τους με τη νέα παρουσιάστρια να μην μπορεί να σταθεί δυναμικά απέναντι στον ανταγωνισμό. Στο κανάλι της Κηφισιάς όμως είναι αποφασισμένοι να κάνουν πολλές αλλαγές και να «χτίσουν» πάνω στη Ράλλη.

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ
Το σίγουρο είναι ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν αρκετές αλλαγές στις δύο μεσημεριανές εκπομπές. Η Ελένη Μενεγάκη αποβλέποντας και στον τίτλο της «βασίλισσας της μεσημεριανής ζώνης» θα προσπαθήσει να κερδίσει νούμερα τηλεθέασης, οπότε επιβάλλεται να ανανεώσει ακόμη περισσότερο τη θεματολογία της «Ελένης» της.

Από την άλλη μεριά, στο STAR έχει δοθεί εντολή να στηριχτεί η μεσημεριανή εκπομπή με τη Νικολέττα Ράλλη και το παιχνίδι του lifestyle το γνωρίζουν καλά στο κανάλι της Κηφισιάς. Ασφαλώς οι επόμενοι μήνες θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού η μάχη στη μεσημεριανή ζώνη θα κορυφωθεί
Espressonews.gr