4.3.12

«Στήνω εκπομπή μαζί με την Κατερίνα»


Εκπομπή με την Κατερίνα Καραβάτου στήνει ο Κρατερός Κατσούλης. Όπως αποκάλυψε στο Μες στην Καλή Χαρά, το εγχείρημα είναι κάτι που οι δυο τους σχεδιάζουν εδώ και καιρό.

«Βρίσκομαι σε μια πολύ δημιουργική φάση και στα σχέδιά μου είναι να κάνουμε πράγματα μαζί με την Κατερίνα. Και θα κάνουμε. Και μια εκπομπή ίσως μαζί. Γιατί όχι; Εάν είναι κάτι στο οποίο να μπορώ να συμμετέχω και εγώ εμένα θα μου ήταν πολύ ενδιαφέρον. Στήνουμε μαζί μια ιδέα και θεωρώ ότι θα υλοποιηθεί γιατί και η ίδια είναι εξαιρετική επαγγελματίας και εμένα είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ. Θέλω να κάνω πάντως διαφορετικά πράγματα. Είμαι σε μια ας το πούμε… φωτεινή φάση», δήλωσε στην Ναταλία Γερμανού, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει εάν σκοπεύουν να κάνουν επίσημη πρόταση σε κάποιο κανάλι.


Ο ηθοποιός μίλησε για την κόρη του λέγοντας πόσο έχει αλλάξει την ζωή τόσο του ίδιου όσο και της συζύγου του. «Έχεις χίλια δύο προβλήματα, έγνοιες και σκοτούρες. Με το που μπαίνεις στο σπίτι και βλέπεις αυτό το πλασματάκι, λές: Θύμισέ μου… ποιο ήταν το πρόβλημά μου;»

Δεν έκρυψε, δε, και την επιθυμία του να κάνει τουλάχιστον ένα ακόμη παιδί: «Θα θέλαμε πολύ. Θα ήταν ωραία να κάναμε τουλάχιστον άλλο ένα επειδή είμαστε και οι δύο μοναχοπαίδια και δεν θα θέλαμε να μείνει μόνη της. Αλλά αυτό είναι φυσικά είναι κάτι που δεν εξαρτάται μόνο από μένα».

Για μια ακόμη φορά, μίλησε για την στάση των Γερμανών απέναντι στην γυναίκα του μια εβδομάδα πριν γεννήσει, όταν της ανακοινώθηκε η διακοπή της συνεργασίας της με τον Alpha: «Όχι πως θα είχε μικρότερη σημασία εάν σου συμπεριφερθούν άσχημα δύο μήνες πριν γεννήσεις, αλλά οκτώ μέρες πριν, είναι ακόμη χειρότερο. Οκτώ μέρες πριν δεν κάνεις τίποτα λάθος. Πόσο μάλλον αυτό. Εάν πάθαινε κάτι οι εξελίξεις δεν θα ήταν αυτές που ήταν σήμερα. Θα ήταν πολύ δυσάρεστες και όχι για εμάς, αλλά για τους άλλους. Πρέπει να υπάρχει ένα όριο, ένα μέτρο και γενικά ένας τρόπος».

Η Ναταλία πάντως, όχι μόνο απέφυγε να σχολιάσει το θέμα, αλλά πέρασε και μάλιστα γρήγορα γρήγορα στην επόμενη ερώτηση.

Τέλος, ο πρωταγωνιστής της παράστασης Πέτρες στις τσέπες τους, αναφέρθηκε στην οικονομική κρίση λέγοντας ότι δεν πρέπει να αφήσουμε τα πράγματα να μας πάρουν «από κάτω».

«Δεν μπορεί επειδή δεν έχεις χρήματα να είναι συνέχεια με τα μούτρα κατεβασμένα ή να σε χαιρετάει ο άλλος και εσύ να τον βρίζεις. Μπορεί να ακουστεί κοινότυπο, αλλά δεν είναι. Πρέπει να έχουμε… εύκαιρη, μια καλημέρα μ’ ένα χαμόγελο, μια θετική ενέργεια. Όταν είσαι άνθρωπος που κοιτάς τον άλλο στα μάτια, επικοινωνείς και κάνεις ωραίες σχέσεις, ωραίες δουλειές και ωραίες βόλτες, τότε έχεις δημιουργήσει ένα ωραίο αντίβαρο. Και αυτό είναι που μετράει όσο τίποτε άλλο».

ΠΗΓΗ: star.gr