Το δορυφορικό δίκτυο BSkyB πλήρωσε 600.000 λίρες για το εξώφυλλο της Sun
Το πρώτο διαφημιστικό εξώφυλλο στην 42χρονη ιστορία του βρετανικού ταμπλόιντ The Sun φαίνεται ότι στοίχισε στον πελάτη BSkyB περισσότερο από 750.000 ευρώ.
Όπως αναφέρει ο Guardian, η προωθητική ενέργεια που έγινε την περασμένη Παρασκευή περιελάμβανε 4 συνολικά σελίδες διαφημιστικής καταχώρησης, ένα πλήρες περιτύλιγμα της εφημερίδας δηλαδή με ψεύτικο εξώφυλλο-οπισθόφυλλο. Πελάτης ήταν το δορυφορικό δίκτυο BSkyB που διαφήμισε την τρισδιάστατη κάλυψη που θα παρέχει το καλοκαίρι στα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
Η συγκεκριμένη συμφωνία θεωρείται η δεύτερη ακριβότερη στην ιστορία των βρετανικών μίντια μετά το μπλε περιτύλιγμα της Pepsi στην Daily Mirror το 1996 που είχε στοιχίσει 1 εκατομμύριο λίρες Αγγλίας.
enimerosi24.gr