10.6.13

Τον Άρη Λουμάκη των REC επέλεξε η BULER να είναι το πρόσωπο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας



MY DREAMS ARE FIRE" ΑΡΗΣ ΛΟΥΜΑΚΗΣ/REC

Τον Άρη Λουμάκη των REC επέλεξε η ελβετική εταιρία ρολογιών BULER, να είναι το πρόσωπο της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας. Ο δημοφιλής παραγωγός και τραγουδιστής του συγκροτήματος προβάλει τη νέα συνεργασία του με την BULER, μέσα από το ολοκαίνουργιο Music Video για το τραγούδι "ΦΥΓΑΜΕ", το οποίο ήδη σημειώνει τεράστια επιτυχία!

Ο κ.
Λευτέρης Αντωνόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ELEGANT S.A., της εταιρίας που αντιπροσωπεύει τα ρολόγια BULER στην Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε: "Η ραγδαία ανάπτυξη της ελβετικής μάρκας ρολογιών Buler έρχεται να ταυτιστεί με την σημαντική πορεία του συγκροτήματος των REC. Τα ρολόγια Buler με την διαχρονική τους αξία και οι REC με το επιτυχημένο νεανικό τους προφίλ και τις μεγαλες ραδιοφωνικές τους επιτυχίες κατέκτησαν γρηγορα τις καρδιές του κόσμου. Ο χρόνος, ίσως το πολυτιμότερο αγαθό, χάνει την αξία που του αρμόζει...

...η Buler και οι REC έρχονται να μας το θυμίσουν! ΦΥΓΑΜΕ!!!"

Ο Άρης Λουμάκης δήλωσε για αυτή του τη συνεργασία: "Είμαι άνθρωπος που λόγω της δουλειάς μου ο χρόνος έχει απόλυτη σημασία και το ρολόι είναι ένα αξεσουάρ απαραίτητο στην καθημερινότητά μου. Η επιλογή μου ως πρόσωπο της BULER για την Ελλάδα με τιμά ιδιαίτερα, μιας που πρόκειται για μία μεγάλη και αναγνωρισμένη εταιρία στον παγκόσμιο χάρτη και αποτελούσε πάντοτε την πρώτη επιλογή μου στην απόκτηση ρολογιού. Η επιλογή μου μάλιστα από τον κ. Λευτέρη Αντωνόπουλο είναι ιδιαίτερης σημασίας για εμένα, καθώς γνωρίζω τα αυστηρά κριτήρια που τέθηκαν κατά την αναζήτηση μιας τέτοιας θέσης"