Ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 15,4% εμφανίζει η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη η οποία ανήλθε στα 17,7 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα που διεξήγαγε το IAB (Interactive Advertising Bureau) Ευρώπης, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης στο 21%.η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή διαδικτυακής διαφήμισης στην Ευρώπη.
Παράλληλα, φέτος για πρώτη φορά φέτος στην έρευνα συμπεριλαμβάνεται και η αγορά της mobile διαφήμισης που έχει ήδη ξεκινήσει να πραγματοποιείται χάρη στα smartphones και τις διάφορες εφαρμογές.
star.gr