Μια νέα αγορά στο χώρο του περιοδικού Τύπου δημιουργείται. Μπορεί τα
κλασικά life style περιοδικά να πεθαίνουν, αλλά φαίνεται πως έρχεται
σιγά, σιγά η ώρα των περιοδικών επικαιρότητας και ανάλυσης, όπως ήταν
κάποτε το «Αντί», ο «Σχολιαστής» και το «ΕΝΑ».
Το κοινό αυτό δημιουργούν
3 νέα περιοδικά , το “UNFOLLOW» το οποίο έκανε και το πρώτο βήμα, ως
μηνιαία έκδοση, το “MONO» που ακολουθεί ως 15νθήμερο περιοδικό ανάλυσης
και το «HOT DOC» το οποίο, έχοντας κυκλοφορία κοντά στα 20.000 τεύχη
συνδυάζει το ρεπορτάζ με την ανάλυση. Τα
περιοδικά αυτά καλύπτουν τα κενά στην πληροφόρηση που αφήνουν, πλέον
ολοφάνερα», οι μεγάλοι όμιλοι που «ορκίζονται» στο Μνημόνιο.
Μέχρι
στιγμής στηρίζονται κυρίως στα social media και στην απήχηση που έχουν
στο Internet οι αρθρογράφοι τους. Σταδιακά όμως συγκροτείται ένας νέος
πυρήνας δημοσιογραφικής έρευνας που στηρίζεται στην υποστήριξη από τα
site, τις τηλεοπτικές εκπομπές έρευνας και τα περιοδικά.
πηγή: www.paron.gr/typologies