30.10.11

Νόνη Δούνια: Εγώ χτύπησα την πόρτα του ΣΚΑΪ


Είναι μοντέλο, παρουσιάστρια, ηθοποιός αλλά πάνω απ' όλα μαμά και γι' αυτό η Νόνη Δούνια αγαπάει την εκπομπή που κάνει στον ΣΚΑΪ « Γονείς από κούνια».

Μιλώντας στο περιοδικό People αποκαλύπτει πως έφυγε από το Mega και πήγε στον ΣΚΑΪ. «Αυτό που κάνω τώρα το κυνήγησα η ίδια. Δεν με πήραν από το ΣΚΑΪ και μου είπαν "ελάτε να κάνετε εκπομπή". Εγώ τους χτύπησα την πόρτα και τους είπα "σας έχω φέρει προτάσεις, δείτε αν σας ενδιαφέρουν"». Όσο για την αποχώρηση της από το Mega αναφέρει «Έγιναν όλα πολύ γρήγορα.


Το συμβόλαιο μου είχε λήξει και η συμφωνία να συνεχίσω να παρουσιάζω την εκπομπή Mommy – Το Παιδί μου και Εγώ ήταν προφορική. Όταν έφτασε ο καιρός να ξεκινήσουμε γυρίσματα, ενημερώθηκα ότι δεν θα παρουσιάσω τελικά την εκπομπή. Η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να με είχαν ενημερώσει νωρίτερα, ώστε να ψάξω κάτι άλλο επαγγελματικά και να μην μείνω ένα χρόνο χωρίς δουλειά, όπως συνέβη».

mediagate.gr