28.2.12

Στον ΛΑΜΨΗ 92,3 η Γιολάντα Διαμαντή


Για τη νέα της ραδιοφωνική στέγη, την σχέση της με τον Βαγγέλη Περρή όσα έγιναν μεταξύ τους, μίλησε η Γιολάντα Διαμαντή στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά:

«Ήταν μια κακιά στιγμή. Έτσι έπρεπε να γίνει. Με τον Βαγγέλη δεν αλλάζει τίποτα στη σχέση μας. Είμαστε και θα είμαστε φίλοι αγαπημένοι Είναι πολύ δύσκολη η εποχή που διανύουμε, ήταν μια πολύ καλή οικονομική προσφορά που είχα και έπρεπε να κοιτάξω την οικογένειά μου. Δηλαδή και ο Βαγγέλης συμφώνησε σε αυτό. Θα πάω στον ΛΑΜΨΗ 92,3 06:00 με 10:00. 

Με το Βαγγέλη είμαι σίγουρη πως θα ξαναβρεθούμε, δεν υπάρχει περίπτωση» ανέφερε και όσο για τον ανταγωνισμό που θα υπάρξει καθώς οι εκπομπές τους θα παίζουν απέναντι είπε: «Δεν μπορεί να υπάρξει ανταγωνισμός με εμένα και τον Βαγγέλη. Είναι σαν να τσακώνεται το δεξί μου χέρι με το αριστερό». Αποκάλυψε μάλιστα πως ο παλιός της συνεργάτης ετοιμάζεται να παραιτηθεί από τον ραδιοφωνικό σταθμό που δούλευαν μαζί.Όσο για το πως έληξε η συνεργασία της με τον Sfera είπε: " Με πήρε την άλλη μέρα η διοίκηση και μου είπε να μην πάω στη δουλειά. Εγώ πιστεύω ότι ήθελαν να αλλάξουν κάποια πράγματα στο μαγαζί τους και καλά έκαναν. Έπρεπε να γίνει με πιο κομψό τρόπο και να αποχαιρετήσω τους ακροατές μου».




www.golema.gr