10.7.12

Γρηγόρης Αρναούτογλου «Μετανιώνω που δεν είχα το θάρρος να φύγω νωρίτερα»


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στο «TV Έθνος» για τη σχέση του με το Mega και τα επόμενα -από κοινού- επαγγελματικά τους σχέδια, για το μόνο πράγμα που μετάνιωσε στην μακρόχρονη πορεία του στην τηλεόραση, αλλά και για τη νέα του σχέση. 

«Ισως για το μοναδικό πράγμα που μετανιώνω είναι το γεγονός ότι δεν είχα το θάρρος να φύγω νωρίτερα από το πρωινό του Mega και από την τηλεόραση, από τη στιγμή που είχα διαπιστώσει πως δεν μπορούσα πια να συνεχίσω» παραδέχθηκε ο 38χρονος παρουσιαστής, ενώ σε επόμενη ερώτηση σχετικά με το αν φοβόταν να πάρει αυτή την απόφαση πρόσθεσε: «Φυσικά και φοβόμουν. Οταν παίρνεις μια τέτοια απόφαση για κάτι που αγαπάς, για κάτι που είναι η δουλειά σου, πώς να μη φοβηθείς; Αλλωστε, προκειμένου να αποσυρθώ από το τηλεοπτικό προσκήνιο, χρειάστηκε να γκρεμίσω το συμβόλαιό μου με το Mega».

Ακόμα, ρωτήθηκε αν αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά στη Νάξο για χάρη της νέας του αγαπημένης: «Έχω μεγαλώσει πια για να με οδηγεί ένας έρωτας και ν΄αλλάζω τη ζωή μου για μια σχέση. Κάτι τέτοιο θα μπορούσα να το κάνω για τη γυναίκα μου, με την οποία θα είχα μαζί της οικογένεια» απάντησε, ενώ σχετικά με το αν επιδιώκει ο ίδιος τη δημοσιοποίηση της προσωπικής του ζωής, είπε: «Πόσο… μακάκας θα ήμουν αν έδινα εγώ την σχέση μου κάθε φορά στα περιοδικά; Ολο αυτό που συμβαίνει ξέρεις πόσο δυσκολεύει την ζωή μου; Πόσο δεν βοηθάει ούτε εμένα, ούτε και την κοπέλα με την οποία είμαι Και αν λέω ψέματα, ας βγει ένας παπαράτσι να πει ότι εγώ τον φώναξα και του ζήτησα να βγάλουμε θέμα». 

Τέλος, εξήγησε με ποιους τηλεοπτικούς σταρ θα ήθελε κάποια στιγμή να συμπαρουσιάσει μια εκπομπή «Με την Ελένη Μενεγάκη, την οποία αγαπώ, και τον Γιώργο Λιάγκα, με τον οποίο αν και είμαστε εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι, μας ενώνουν πολλά κοινά στοιχεία», ενώ για το τηλεοπτικό του μέλλον ξεκαθάρισε: «Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαι εντός Mega. Αυτές τις ημέρες έχουμε κάνει και κάποια ραντεβού σε πολύ καλό και θετικό κλίμα, και θέλω να πιστεύω πως όντως θα συνεχίσουμε να συμπορευόμαστε».

yupiii.gr