5.4.15

Η Κατερίνα Γκαγκάκη αποκάλυψε οτι θα υπάρξει κάποιου είδους συνεργασία στο μέλλον με τον Ant1

Η Κατερίνα Γκαγκάκη εμφανίστηκε στη σημερινή εκπομπή του Epsilon «Στα Καλά Καθούμενα» και μετά από το βίντεο-αφιέρωμα που έδειξε η εκπομπή για την σιδηρά κυρία των δημοσίων σχέσεων μίλησε για τον εαυτό της αλλά και για τα πρόσωπα που θεωρεί πολύ σημαντικά και θαυμάζει.

Αναφέρθηκε στον εαυτό της λέγοντας ότι είναι άνθρωπος με πολύ χαμηλή αυτοπεποίθηση και πολύ απαισιόδοξη. Συγκεκριμένα είπε στην Κατερίνα Καραβάτου: «Έχω πολύ χαμηλή αυτοπεποίθηση και είμαι από τους πιο απαισιόδοξους ανθρώπους που μπορείς να γνωρίσεις. Έκανα ψυχανάλυση από τα 17 έως τα 27 ετών. Είχα θέματα, είχα βουλιμία, ανορεξία και πολλά άλλα».


Περνώντας στην ερώτηση για το από όσα πρόσωπα έχει γνωρίσει μέχρι τώρα είναι αυτό που ξεχωρίζει απαντά: «Ένας άνθρωπος αυτόφωτος είναι ο Σάκης Ρουβάς. Θαυμάζω ανθρώπους συνήθως μεγαλύτερους. Αλλά το Σάκη τον θαυμάζω γιατί παίρνει τη ζωή στα χέρια του και την πάει όπου θέλει αυτός. Ο Σάκης είναι από τους λίγους ανθρώπους που έχει ακούσει τα προσωπικά μου».

Και μετά από την αναφορά της στον γνωστό τραγουδιστή, η εκπομπή της επιφύλασσε ένα βίντεο-έκπληξη, στο οποίο ο Σάκης Ρουβάς μίλησε για την ίδια.
«Έχουμε συνεργαστεί πολλά χρόνια, ξέρει να είναι φίλη, να είναι δίπλα σε κάποιον όταν την χρειάζεται, είναι πολύ καλός άνθρωπος. Όταν έχει αγάπη γίνεται πολύ δημιουργική και έχει πολύ έμπνευση. Θέλω να της στείλω την αγάπη μου, που ξέρει πόσο την αγαπώ, και εύχομαι να μπορούμε να συνεχίσουμε να την απολαμβάνουμε!»σχολίασε ο Σάκης Ρουβάς.



Συνεχίζοντας η Κατερίνα Γκαγκάκη μίλησε για γεγονότα που δεν θα ξεχάσει ποτέ από τις πρώτες μέρες που δούλεψε στον Ant1: «Αυτό που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι ότι είμαι στον Ant1 μόλις μία εβδομάδα και με φωνάζουν μέσα και μου λένε ότι η νέα παρουσιάστρια του «Πρωινού Καφέ» θα είναι η Ελεονώρα Μελέτη και σε μια εβδομάδα να την ξέρει όλη η Ελλάδα! Φυσικά εγώ δεν είχα ιδέα από τηλεόραση...Ήταν μία ιδιαίτερη περίοδος εκείνη με την Ελεονώρα Μελέτη. Κάναμε πολλά πράγματα που δεν το έκανα με κανέναν άλλο μετά. Ήμασταν όλη μέρα μαζί».

Και τότε ήρθε και το δεύτερο βίντεο-έκπληξη, στο οποίο αυτή τη φορά μίλησε η Ελεονώρα Μελέτη: «Σε γνώρισα σε μία μεταβατική περίοδο στη ζωή μου, ήσουν δίπλα μου.Είσαι τέρας ψυχραιμίας, είσαι ένα πρότυπο για όλα τα κορίτσια που θέλουν να κάνουν καριέρα. Όσο ήμουν υπό την αιγίδα σου όλα πήγαιναν καλά, όταν έφυγα τα είδες τα αποτελέσματα. Σε θαυμάζω» δήλωσε η Ελεονώρα Μελέτη στην κάμερα της εκπομπής.

Η παρουσιάστρια της εκπομπής τόνισε: «Για εμάς ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη ένα μεγάλο στέλεχος να φεύγει. Τί συνέβη;». Τότε η Κατερίνα Γκαγκάκη απάντησε: «Ο στόχος και η πρόθεση όλων μας ήταν ότι θα υπάρξει κάποιου είδους συνεργασία μεταξύ μας στο μέλλον. Στην ουσία δεν αλλάζουν τα πρόσωπα απλά αλλάζει το τμήμα. Τη σχέση που είχα με το κανάλι δεν θα την έχω, αλλά ήξερα ότι θα συμβεί».

toratora.gr