5.4.15

Το σχόλιο για τον χωρισμό με τον Οικονομόπουλο: «Το παραδέχθηκα γιατί ήθελα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους»


Η Βίκυ Κάβουρα μίλησε στο DownTown Κύπρου και αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή και στις σχέσεις.

Θα δεχόταν ποτέ την απιστία;
«Όταν ζεις κάτι πολύ έντονο με έναν άνθρωπο, δεν χωράει τρίτο πρόσωπο. Δεν το διανοείσαι στο μυαλό σου δηλαδή! Να που τελικά, όμως, και αυτά συμβαίνουν. Εκείνη την ώρα μετρά και ο εγωισμός, ξέρεις... Αν και δεν θέλω να είμαι απόλυτη, ποτέ δεν ξέρεις τι και πώς σου φέρνει η ζωή.

Την αντιμετώπισε ποτέ;
«Μπορεί και να μην το έμαθα ποτέ. Αλλά δεν κάνω επιφανειακές σχέσεις... Αυτά δεν μου αρέσουν! Προτιμώ ουσιαστικά πράγματα, γιατί ξέρω τι θέλω. Από την άλλη, το να μπει τρίτος άνθρωπος, εξαρτάται και από σένα, το τι περιθώρια έχεις αφήσει και πόσα καμπανάκια χτύπησαν και δεν τα άκουσες. Αλλά ποτέ δεν αφήνω τα πράγματα να φτάσουν ως εκεί. Όταν κάτι δεν πάει καλά, το παλεύω και το τελειώνω πριν φθαρεί. Δεν το αφήνω έτσι».

Πώς λειτουργεί στις σχέσεις της;
«Όσο μεγαλώνω ωριμάζω. Έχω άλλες απαιτήσεις και προσδοκίες από τον εκάστοτε άνθρωπο που επιλέγω να έχω δίπλα μου. Είμαι πια συνειδητοποιημένη στον έρωτα! Είμαι σταθερός άνθρωπος».

Γιατί, δεδομένου ότι έχει δηλώσει πως προτιμά να μην μοιράζεται με τα media την προσωπική της ζωή, επέλεξε πρόσφατα να παραδεχθεί το τέλος της σχέσης της με τον Νίκο Οικονομόπουλο;
«Ναι, ήταν κάτι που τελείωσε, βγήκα, το είπα και τέλος. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Δεν είναι καλό να υπάρχουν φήμες... Οπότε μιλάς μία φορά και τελειώνει το θέμα. Ήθελα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους».

[via yupiii]