21.1.15

Αλέκα Καμηλά: «Έχω κάνει τις απαραίτησες ενεσούλες, δεν το κρύβω»!

Για την εξωτερική εμφάνιση της, την περιποίηση και τις  αισθητικές επεμβάσεις μίλησε μεταξύ άλλων η Αλέκα Καμηλά στην Τίνα Μεσσαροπούλου και το περιοδικό YOU και παραδέχρτηκε ότι έχει κάνει κι εκείνη τις ενεσούλες της...

Από παιδί δεν ήσουν κοκέτα;
Μου άρεσε να φαίνομαι ωραία, το είχα αυτό, αλλά δεν το πάλευα. Θεωρώ ότι ήταν πολύ λάθος. Τώρα, όμως, σε αυτή την ηλικία και με αυτή τη δουλειά καταλαβαίνω ότι τελικά μου αρέσει.
Η σδχέση μου με τον χρόνο ποια είναι;
Έχω αυτή την ανασφάλεια που έχουν όλες οι γυναίκες που μεγαλώνουν. Εμένα πιο πολύ με απασχολεί, όχι πως θα είμαι εμφανισιακά, γιατί ό, τι είναι θα το φτιάξω! Πιο πολύ με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα με το πέρασμα του χρόνου. Αν θα φύγουν τα παιδιά μου, αν θα είμαι μόνη, αν θα έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπάνε...Δεν θέλω να μείνω μόνη.
Έχεις κάνει κάποια αισθητική επέμβαση;
Έχω κάνει τις απαραίτητες ενεσούλες, δεν το κρύβω. Για να βγω στην τηλεόραση, αλλιώς δεν θα το έκανα. Αλλά, βλέπω ότι όλες γύρω μου είναι...τσίτα!
Σε φλερτάρουν;
Όταν ξέρει ο άλλος ότι είσαι παντρεμένη με τρία παιδιά, όσο ωραία και αν φαίνεσαι, όσο ανοιχτή, κι αν είσαι, δύσκολα καταλαβαίνεις ποιος σε σε φλερτάρει.